måndag 7 november 2011

Vardag och träning

Normalt sett har jag inga större problem att klämma in löppass i vardagen. På en timme (eller lite mer) hinner man ju både springa ganska långt och hyfsat varierat - och att få loss en timme här och där handlar för mig mer om att ha en plan om när det ska ske än om problem med att få tiden att räcka till. Just den här veckan är dock ovanligt uppbokad. Idag är maken på jobbmiddag, sedan drar jag iväg på ett par dagars jobbresa och när jag väl kommer hem så har maken ytterligare en jobbmiddag på kvällen. Så...den här veckan blir det kanske bara löpning på lördag och söndag. Eller så hinner jag klämma in ett pass när jag är på resande fot (även om schemat ser ganska kompakt ut). Det sistnämnda vore kul - för jag gillar att springa på nya platser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar