torsdag 10 november 2011

Vintertights

Hoppsan. Jag och sonen var ute på en liten shoppingrunda - och vad kom jag hem med om inte ett par nya vintertights. Det blev ett par Craft Performance Thermal Tights. De senaste rundorna har jag sprungit i vanliga (långa) tights, linne, knästrumpor, underställ i merinoull och jacka. Och då är det ändå plusgrader fortfarande - hur kallt kommer det inte att bli i vinter?

Jag funderade på att köpa ett par tjockare tights (Storm vinter tights?) men tyckte att de kändes otympliga och stela. Jag hoppas verkligen att de här är tillräckliga. Då jag aldrig tidigare har ägnat mig åt utomhuslöpning på vintern, eller ens när det är kallt, så är det här nya och okända förutsättningar. Jag har helt enkelt inte en aning om vad som kommer att fungera för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar