onsdag 30 maj 2012

Och hur tänker jag nu?

En sjuk detalj inför lördagen: jag har inte fixat den ultimata spellistan.

Alternativ 1: springa till min senaste löparspellista. Problem: den är alldeles för arg och alldeles för kort.

Alternativ 2: springa till förra sommarens lååååånga löparspellista. Problem: den är alldeles för ojämn, mjäkig och ointressant. Jag kommer somna på Gärdet.

Alternativ 3: springa med Front 242:s Moments på repeat. Eller kanske till och med bara Master Hit och Don't Crash på repeat? Problem: jag blir sannolikt knäpp på kuppen samt förstöra min kärleksfulla relation till belgisk musik.

Alternativ 4: springa med Refused's New Noise på repeat. Köra på det superarga temat till jag blir tokig och slänger iPhonen från Västerbron. Problem: måste köpa en ny iPhone och får lov att springa resten av loppet utan musik.

Alternativ 5: springa utan musik. Alls. Problem: se alternativ 3.

Alternativ 6: snabbt som fan fixa ihop en lämplig spellista. Problem: den kommer att vara oprövad. I nuläget vet jag inte ens vilket tema jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar