onsdag 6 juni 2012

Ladda om

Så här några dagar efter maran - aka det stora projektet - är det dags att ladda om. Kroppen har återhämtat sig förvånansvärt bra - och jag vill ut och springa igen.

Vad jag funderar på är att ta tag i det program som jag övergav i vintras (mest på grund av att det inte fungerade med den snö och kyla som vi hade här uppe), för att slipa på formen inför den mara jag planerar att springa i höst. Då vill jag både ha betydligt fler mil i benen och kunna springa i ett mycket mer kontrollerat tempo än vad som blev fallet i lördags. Och så vill jag kunna springa på en tid mellan 4 och 4.15.

Under den närmaste tiden ska jag dock ta det lugnt. Springa några kortare rundor och känna hur kroppen känns. För det sista jag vill är att dra på mig några skador...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar